Ahad, 18 Disember 2011

NYZA RAZAK SAKAI SIAL !!

weyy p0mpuan , kaw dahh amek EX kapel aq , pas2 nak bising lakk kaw at k0men aq , pahal kaw , aq bnci arh d0hh , xpyah nakk k0men sngt lha , kaw s0h aq chilll pale FUCKER kaw ! b0d0 . !

#kaw terase memang t0k kaw pon !
ini minah bohsia byk bodoh lah .. dye kate aku
ambek ex kapel dye ? pale hotak kau !
kau yg ambek dye dri aku .. ari tu bkn maen lgi ckp kt
bf aku ingt ensem sgt lah , ap lah ..
now nk kecoh2 plak .. haha !
org sial mmg cmtue .. otk dah x boleh gne lgi ..
kau bkn BATAK sgt ke ngan boyfriend bru kau tu ..
aku komen sbb sian kt kau lah bohsia !
dah lah xtaw malu , bru form2 nk blagak ngan aku ..
kau ngan kwn kau dah bole pgi MAMPOS lah !!
mmg aku batak ngan bf aku . ap masalh kau ?
kau ni bwt aku tmbh dose je lah sbb aku maki2 kau ..
tp mmg pdn ngan muke kau sial !
aku bosan tgk kau ..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan