Ahad, 23 Oktober 2011

HYE :) !
ayt ni lah yg slalu aku gne untok msj dye .
aku asek ingat kt dye je smpai syafiq marah aku .
aku nk lupekn dye , tp susah lah .
td ptg dye msj aku . hehe , bangga nie ..
yg aku taw skunk dye ngan awek dye ade masalah .
haha . aku rase lega skit ..
tp aku xley tgk dye sedih , bdk pompan tu baek ,
cume gedik jer .
biase lah , pompan mne yg x gedik kn ..
aku sendiri pon gedik jgk ..


skunk aku bru lps gadoh besar ngan syafiq..
dye xnk bls msj aku dah .
hmm ... laki ni byk masalah lah..
ble ade masalah pastu nk selesai kn dgn cre
bwt bnde bkn2..
sume laki yg aku knl cmtu..
so , x mustahil kalo syafiq pon mcmtu ..
tp aku lebih percye kn syafiq drpd laki2 laen ..
aku xleyh trime lah kalo laki yg aku suke tu smoke ..
tp nk wt cmne , dah sume org cmtu .
hmm .. :(( aku harap dye brubah lah cpt,
n aku doakan supaye satu ari nnty ade org yg boleh ubh
kn idop dye.. aku tringin tgk dye brubah .
n aku syg syafiq .. <3 :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan