r

Isnin, 5 Disember 2011

BERMADU ? NO !!

okay , bermadu tak penah ade dlm kamus hidup aku ..
aku memang tak boleh tak boleh dan tak akan boleh trime !
aneef nk pasang due and beriye iye suroh aku trime ..
now , aku dah bgi n aku kasi dye kapel ngan minah senget tu
just 4 ari suda ..
sehari pon ati aku dah hancur , ni kan dye nk seminggu ..
gyler jadi nye nnty ..
tdi dye tros terang ckp kt aku yg dye bahagie kapel ngan aku but
dye x boleh syg kt aku lgi .. dye ckp dye janji yg dye akn syg aku cmne dye syg
kt YATI ..
aku pengang janji tu n aku nk tgk nnty ap yg jadi :p
aku rase aku ni dah gyler lah coz aku ni kejap happy kejap tak ..
yg aku x thn dye kapel ngan budak umo 19 .. mcm x cye je ..:D
untunglah dpt bf HOT !! sume org nk ..
kalo ni crite aku dah kawin , memang bini tue lah jadi nye .. hahah .
sumpah aku tAkot kalo ni jadi kt aku bile aku dah kawin ..
sanggup aku mntak cerai .. :D
dah lah , hati aku memang tengah sakit slagi dye kapel ngan minah tu ..
satu lagi , dye susah btol nk lupekn yati .. sedyh btol aku tgk .. :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan