Rabu, 21 Disember 2011

CINTA MATI ??

haih , bnde tk pnh lgi jdi dlm hidup aku ..
and akn terjadi jugak satu hari nnty ..
aku percye ngan bnde nie :)
stiap org msty akn rase jgk ..
aku nk dye jdi org terakhir dlm hidup aku ..
ini harapan aku ...
tpi kalo takdir pisah kn kitorg , aku trime je ..
kalo aku lwn takdir nnty hidup aku akn lebih trok ..
aku taw sbb aku pnh rase ..
sbb tu lah mse yull mntk break aku trime je ..
kalo aku tye byk2 soaln npe nk break , nnty jawapan dye
akn bwt aku sakit hati ..
biar lah hubungan aku ngan yull smpai situ jer ..
skunk aku dah ade hidup bru ..
aku syg dye ,, aku susah nk lps kn dye ..
biar lah org kate aku ni syok sndri ke ap ke ..
kesah ap aku .. ini hidup aku .. aku punye suke lah nk wt ap pon ..
aku dah bosan dgn kwn2 yg x puas ati pasal aku ..
suke sgt ckp aku ni kaki gado , playgirl ..
aku pon xtaw ap masalah korg ..
aku x crik pasal pon kt korg ..
dah lah , mls nk ckp lgi ..
tibe2 mood hilang , haha ..
k bye :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan