Isnin, 13 Ogos 2012



                                                       WAHYU SAHIH BUKHORI <3 b="b">
ni name penuh dye . aku sayang dye sangat2 ! tpi aku takot dye main kn aku je :/ aku susah nak percaye kt lelaki lgi . tpi aku cuba tok setia ngan dye :) sedih je bile tringat bnde lepas. aku couple ngan wayuk bukan sbb nk lupekn aneef, tpi sbb aku nk bgi peluang kt dye. aku xnk terlepas org yg syng kn aku :') aku yakin yang wayuk ni bukan playboy mcm ex2 aku sebelom ni . insyaallah aku akn jage hubungan aku dgn dye ni. act aku pernah jumpe dye sekali je, tu pon mse raya tahun lepas kt rumah diana :p tapi dye lupe dah kt aku . hee, dye kate dye blek sni nnty dye nk bgi aku something. tak saba siot ! haha, agak2 ap lah kn. aku pon ade bnde jugak nk bgi kt dye. tpi tu lah ,bulan 12 ni baru dye blek. sangat lame meyh :'( hurm, xpe2, saye tggu awk kay , saya sayang awak sgt2 wayuk :) jangan curang taw ! Love you sayang !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan