r

Isnin, 10 Disember 2012



assalamualaikum kawan :)
mood tk berape baik lah 2 , 3 hari ni . xtahu lah npe.
aku rase marah sangat kt dye ni sbb jeles. 
tu je , JELES ! 
seriously , aku syng sgt kt dye , tpi dye mcm .....
hurm , tu lah cinta jarak jauh. aku sakit sangat hati bile bce chat dye dengan eijah tu .
yes, mmg pompan tu dha kawin, mcm aku ckp ,hati ni brubah bile2 mse je tnpa kita sedar.
hargai lah ap yg ade didepan awak .hurm , masalah awak ,kita kongsi lah same2 .
kalau perlukan bantuan ,try mntk tolong sye dulu, mne tahu sye boleh tolong awak.
ni tak , eijah jugak yg awk mntk, dgr and bagai semua kt dye lah.
ya allah, sakit wey hati ni . aku jenis yg kalau bengang mmg aku lepas kn je.
xdek mse aku nk simpan2 . haih, kau tak bahagia dengan aku.aku tahu :)
semua orang kata yang kita ni sweet couple tapi dorg tk tahu hakikat nya mcm mne.
sye akan jage hubungan ni , tapi bagi sye mse tok terima bnde mcm ni.
sye kecewa bila dpt tahu yg awak tk jadi blek malaysia ujung bulan ni.
mse sye dpt thu tu , sumpah sye rase mcm nk bunuh diri je .
then , malam tadi satu malam sye tk boleh tidur ,asek pikir bnde bodoh ni je.
perempuan yang dah ade anak 1 bukn penghalang kalau dye nk jatuh hati kt awak .
orang banyak bercerai sbb ap ? sbb bnde mcm ni lah.
ya allah ,smpai ke situ aku pikir. hurm, maaf.
sye tak dapat bahagia kan awak :'(













Tiada ulasan:

Catat Ulasan