Sabtu, 20 Oktober 2012





 assalamualaikum :)
hey you all. kalau nk tahu aku paling suka beli kasut.
and kasut yg paling aku nk sgt yg dalam gmbr tu :'(
ohmyyy` kalau dpt msty happy gyler lah.
yg masalah nye skarang ni duit aku ,aku nk gune tok beli 
varsity baru . hurm, kne kumpul lebih lgi tok bli kasut ni plak.
duit kalau mintak kt mama or abah tros dapat xpe lah jugak
ni dorg suruh gune duit sndri.
seminggu RM 20 je aku blanje kt skola. 
mmg susah lah nk kumpul :'((((((
hurm, xpe, ap je yg aku nk ,aku msty
dpt kan.. hahaha XD 
xdek sape boleh halang aku .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan