Selasa, 24 Januari 2012

wey , aku btol2 syg kt kau . sejak aku knl ngan kau , aku susah nk pndg org laen sbb otak aku asek ingt kt kau . seriously :( jujor aku ckp yg aku susah nk mara kau walaupon kau ade bwt slah kt aku . aku tk pnh syg kt org laen mcm mne aku syg kt kau .. aku rase mcm susah sgt nk trime kalo satu hari nnty kite bepisah :( aku beharap sgt yg kau akn sentiase jge aku , n xkn tggalkn aku .
tp naseb kite xde sape pon yg akn tahu :) hidup aku penuh dgn dugaan .. kau byk kali marah2 aku , lps kn geram kt aku , mcm2 lah .. tp aku ttp syg kau , aku ttp anggap bnde tu sume tk penting . sbb aku trime kau seadenye :'( aku hormat kau sbagai BF aku , aku slalu mengalah dgn kau sbb aku takot hubungan kite hancur , aku btol2 berharp yg kau akn jdi org terakhir dlm hidup aku sblom aku pergi tok tinggal kn kau :( sbenarnye aku dah byk kali rase sedih smpai tk larat nk nanges bile kau marah2 aku . aku mengaku yg aku mmg kuat nanges , and aku langsong tk boleh kne marah :( seumur hidup aku , kau lah org luar yg petame pnh mara aku gyle2 . tp aku sikit pon xdek rase nk melawan or what kt kau . aku trime je sbb mungkin ade hikmah sebalik kemarahan kau kt aku :') aku sedar yg aku tk sempurna bgi kau , cume aku harap kau anggap lah aku ni sbagai salah seorg dri insan yg kau syg :)
aku sayang kau haneef :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan